Otur på sommarlovet vill man ju inte ha? ;)

GÖR TESTET ANNAR FÅR DUOTUR PÅ SOMMARLOVET!


Du är kär nu - absolut :)
Du har sårat nån så de börjat gråta - det har jag, ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  ohja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år -  nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja..
Jag har smygit ut utan lov -  ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja, det har hänt
Jag har en hemlighet som ingen vet -  har jag nog
Jag har fuskat i ett spel - haha någon gång har nog alla gjort det ;)
Jag har struntat i ett prov -   ja


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ajjemän
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller  - sväljer piller varje dag så jag antar att jag kan det xd
Jag har tagit mediciner mot depression - nejnej
Jag har anorexi och/eller bulimi -  nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej inte riktigt en hel dag
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ohja!


DÖDEN

Jag hatar begravningar - har varit på en begravning, något utav det värsta jag varit med om. så otroligt jobbigt!
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej, inte vad jag vet om iallafall
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha nej, här är det inte så lätt att tappa bort sej :p
Jag har sett en fallande stjärna -  jaa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -  varje gång
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - haha bara i trollhättan
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - självklart
Har sparkat en kille mellan benen - haha ja det har säkert hänt
Har hoppat fallskärm från ett flygplan -  nejförfan
Har lekt sanning eller konsekvens -  många gånger
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nej
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - japp
Jag har suttit på ett tak på natten - ajjemän
Jag har aprillat någon - klart
Jag har åkt taxi -  många gånger
Jag har ätit sushi -  ohfy nej!
Jag har åkt snowboard - haha nej men det skulle vart rätt kul att testa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback