O n s d a g

Godkväll :)
Idag var det skolan igen som vanligt. Var hur trött som helst imorses och ville verkligen inte gå upp. Blev ju inte lättare av att jag hade en sovande pojkvän bredvid mej som hade ledigt idag. Som är ju bara irriterande :) Gick iallafall upp och tog mej en skön dusch. Sen la jag mej bredvid älsklingen en liten stund (a) Haha. Skolan var helt okej :) Hade syslöjd som sagt och nu har jag bara lite kvar på kjolen. Man ser ju iallafall hur den kommer se ut när den är färdig. Ska bara sy upp kanten där nere och sätta på en knapp :) Sen är den klar!

Idag efter skolan så gick jag och Vickan med Julia hem. Känns som de blivit så de senaste gångerna ;) Vi gjorde makaroner, köttbullar och sås. Mucket gott. Sen satt vi och tjötade och käkade chips och så. Haha. Sen gick jag till älsklingen en stund. Ungefär 1 timma. När jag precis hade kommit ut från Meddi och var påväg till bussen så åker den förbi -.- Typiskt! Så pappa kom och hämtade mig.

Har suttit och kollat lite bloggar och så nu. Rensat bilddagboken på lite vänner. Har alltid runt 50, om inte mer, som har lagt upp bilder som jag inte orkar kolla på. Men de blir ju så när man glömmt bort bilddagboken lite ;)

Idag blir den sista dagen för mig att äta godsaker. Sen blir det gottegris-förbud! Något som behövs just nu. Men vi får väl se hur länge jag kan hålla de. Haha :)

Men nu ska jag ner o ta mej en chokladboll. Visst måste jag passa på nu, sista dagen o allt ;)
Kramar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför gör du inte så att du bara äter godis på helgerna? :) Då får du godis, men äter inte mkt ändå . Det gör jag ;)

2009-03-12 @ 11:14:16
Postat av: Sv: Emelie

Det är ju så jag ska ha ;) haha :)

2009-03-12 @ 19:20:15
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback