O n s d a g

Hejsan :)
Ja, första inlägget idag och klockan är 8. Haha (a) Fyskämms! Men så kan det ju vara.
Idag började vi 9 i skolan eftersom att vi skulle ha nationella, engelska uppsats. Det gick ganska bra. Kom iallafall på något att skriva om så det är ju posetivt. Efter skolan gick jag och Julia hem till henne. Gjorde mat, korv och pommes, och sen kollade vi på andra avenyn. När Julias mamma hade kommit hem så gjorde vi våfflor och Julias moster kom också dit. Riktigt gott var det!!

Nu är jag hemma och väntar på att älsklingen ska komma hit. Fast vet inte exakt när han kommer.. Han visste inte ens skälv så!

Haha sitter och kollar på rent hus och fyfan säger jag bara! Haha, det är sjukt alltså :o En tant som knappt kan gå i sin lägenhet för hon har så mycket saker. Jag svär, överallt! Hahah...
Detta får jag verkligen inte missa. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback