Nyduschad och fräsch!

Hejsan :)
Nu har jag faktist hunnit med en hel del.
Jag har ätit riktigt god mat. Lövbiff, pommes och kryddsmör. Mumma! Sen har jag plockat upp på rummet. Slängt smutsiga kläder i tvätten och bäddat sängen :) Så nu är det lite finare här iallafall. Och nu har jag precis kommit ut ur duschen :) Så nu är jag fräsch! Sitter också med någon på näsan som är för porer. Hade det för några dagar sen också och det funkar ganska bra :)

Väntar på att älsklingen ska höra av sej så jag vet om han ska komma eller inte.. Men han verkar inte vilja höra av sig. Haha. Nä men vi får väl se hur det här dagen slutar :) Hoppas den slutar med min fina älskling iallafall! Annars blir jag ledsen.. Har ju inte träffat honom på hela helgen :(

Men nu ska jag dra av den här grejen som sitter på näsan och irriterar. Det kliar och luktar typ myssprej som man använder på sommaren :p Luktar lite citron aktigt typ. Stelnat har den också, haha.

Men vi hörs om en stund, tror jag :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback