När man vill ha något, och får det - haha

HejHej :)
Sitter här med mätt mage nu! Både jag och lillasyster gissade på kinamat, eller hoppas att det skulle bli det iallafalll, eftersom mamma sa att vi fick se vad det blev för mat när de kom hem igen. Okej självklart blev det de :) Och jag som total älskar kinamat blev glad, såklart.
Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Sitter och kollar på oth på 5an iallafall. Väntar på att Meddi ska höra av sej så jag vet när jag ska komma till honom men han verkar inte vilja höra av sej.. Typiskt!



Jag vill bli brun igen! Fan va jag längtar tills man kan lägga sej utomhus och det är kokhett, så man verkligen känner hur det bränns! Men det är ju ett tag kvar tills det kommer hända så sålänge får man drömmer om det ;)

Men nu ska jag dra blickarna till tvn och dricka fanta :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback