Mina drömmar inatt

Usch inatt drömde jag att vi, jag Sofia Salle Julia och någon mer, var ute i ett hus mitt i skogen. Vi höll på att göra oss i ordning för vi skulle på fest. Alla var super glada och hade det kul. Tills någon sa att de hade sätt "spöken" utanför huset. Fan alla blev svin skraja och alla såg saker. När man tex gick in på toan och ställde sig framför spegeln, bakom var ett fönster, så släcktes lampan. Haha riktigt läskigt var det :p

Jag drömde också att vi hade någon grej med skolan. Typ som lucia fast vid sommaren. Orkester och tjejer som dansade och så på en stor fotbolls plan typ :p Och läktaren var gjord av gummi. Som en gummibåt typ. Uppblåsbar typ. Så fyllde de arenan med vatten och de kom värsta vågerna och det var svin svårt att hålla i sig :p Fast jag höll i Susanne, våran Svenska lärare, medans hon gjorde en tatuering på min ankel xd Haha.

Sen drömde jag också, ja det är det sista drömmen, att vi satt på en buss med Lilla Edets fotbollslag, B-laget alltså. Har inte en aning om var vi var påväg men vi hade as kul iallafall. På bussen var jag med Zara, Vicki och Emelie :p Så helt plötsligt började vi färga mitt hår brunt :o I bussen!! Haha så när vi gick ur bussen så såg jag hur det såg ut och det var såååå snyggt!

Haha ja det var mina drömmar inatt :)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Haha Sini sicka jävla drömmar du har, och jag gillar speciellt den med susanne och vågen och de :D haha, bara du kan drömma sånna saker. <3

2009-03-14 @ 12:42:29
Postat av: Sv: Elin

Haha ja.. Den drömmen var nog lite konstig ;) Jag drömmer inte så jätte ofta. Men när jag väl drömmer, då DRÖMMER jag! Haha :D <3

2009-03-14 @ 13:22:02
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback