M å n d a g

Hejsan :)
Detta får bli ett snabbt och kort inlägg.
Jag kom hem från Julia för en stund sedan. Gick dit efter skolan för vi skulle plugga på son. Passade även på att få i oss lite mat. Stekt falukorv och makaronisar :) Sen har vi suttit och pluggat en massa, iallafall jag ;) Så gick jag ut vid 5 över 6 för jag hade tänkt ta bussen hem och plugga lite hemma innan jag åker till älsklingen ikväll. Men när jag går vid boström så ser jag bussen åka förbi. ohhej va jag blev gla'. Nä men jag väntar utanför i 5-10 min tills pappa kom och hämtade mej :) Tur att jag har en snäll pappa iallafall! :) Så nu är jag hemma och har vart det i ungefär 40 minuter nu. Har fixat med lite käk att ha under pluggandet. Men ja, vad ska jag säga.. Allt är redan uppätet :( 3 smörgåsrån och 3 såna där ananas skivor.. Ajabaja. Men saften har jag kvar iallafall ;)

Men nu måste jag stänga av datorn. Lovade mej själv att vara klar innan kl blev 7. 3 minuter kvar!
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback