M å n d a g

Hejsan :)
Blev inget inlägg mer igår. Utan jag satte mig på rummet och kollade på sanningens ögonblick med Julia.
Idag var det skolan som vanligt. Hade inte en enda lektion med våra vanliga lärare, utan på alla lektioner hade vi vikarie. Den sista var till och med inställd. Så då gick jag och Julia hem till henne och lagade mat. Köttfärssås och bandspagetti, mycket gott! :) Sen gjorde vi lite so, religion. Har nämligen prov om hinduismen på torsdag. Inget jag ser speciellt mycket fram imot menmen.
När Meddi kom med bussen halv 5 ungefär så gick jag och mötte honom och gick hem till honom. Låg i sängen och hade det mysigt :) Sen kopplade vi in hans nya dator. Eller aa, han gjorde kanske jag ska säga ;) haha. Sen skulle han till matchen så han övningskörde hem mej ;) Haha, kan man säga så? :p

Nu ska jag iallafall ner och ta lite mat, igen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback