M å n d a g

Hejsan :)
Ja, det blev ju inget mer inlägg igår för Meddi kom tidigare än jag trodde :) Så jag pussade lite på honom och sen pluggade jag lite. Var ju verkligen tvungen.. Sen kolllade vi på wipe out och sanningens ögonblick och åt kvällsmat :) Myste lite och sen somnade vi hehe.

Gick upp tidigare än Meddi idag för jag skulle duscha och hinna fixa mig innan vi skulle ner till bussen. Så kom jag in på rummet och ser Meddi ligga, med täcket ända upp till hakan, och sova och han var sååå söt! Haha helt sjukt va söt han va när han låg där :) Så var allt tvungen att lägga mej lite med honom.
Började 8 idag eftersom jag skulle göra so-provet. Det gick ganska bra så nu hoppas jag verkligen att jag får G så jag slipper göra omprov, det orkar jag inte!
Dagen gick fort och nu är jag hemma :) Haha, när jag kom hem satt Madde i vardagsrummet. Frågade henne om ingen annan var hemma. Så när jag gick in till vardagsrummet så sitter mamma i trappan och låter som the grudge grabben! Trodde helt ärligt att jag skulle dö så rädd jag blev! Haha och självklart skrattar hon ihjäl sej -.-

Väntar på att maten ska bli klar nu. Är super hungrig :p
<3

(jag kan inte se min egen blogg :s otroligt strörande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback