Lista

Vad heter ni? Mikaela och Almedin (Meddi)
Hur träffades ni? genom att min vän gav ut mitt nr till honom. sen hemma hos min kompis, julia då, eftersom julias bror är kompis med Meddi :p så va de la typ ;)
Hur länge har ni varit tillsammans?  7 månader idag :)
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nej
Isåfall, vem kör bäst? -
Vem är äldst? Meddi
Vilka stjärntecken är ni? jag är skorpion och meddi är skytte
Vem fyller först på året? jag, men meddi fyller mindre än 1 månad efter
Vem är längst?  Meddi
Vem sjunger bäst?  haha förlåt älskling men jag måste tyvärr erkänna att jag sjunger pyttepytte lite bättre än dej ;):D
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja
Blev du kär i första ögonkastet? nej haha :)
Har ni någon speciell låt? nej
Har ni stora framtidsplaner? jag har kan jag lova ;)
Har ni gråtit i varandras armar?  ja
Har ni varit utomlands tillammans? nej inte än :)
Vilket är ert bästa minne? vi har massa minnen tillsammans :)
Vem lagar bäst mat?  jag vet inte :p
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  kollar på film och myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? absolut
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?  nejnej
Blir du lätt svartsjuk?  nej verkligen inte
Ringer eller SMS:ar ni mest?  smsar 24/7 typ ;)
Vilken är hans finaste kroppsdel?  hela han är fin!
Brukar nån av er prata i sömnen? jag har bara hört meddi prata någon enstaka gång i sömnen, då var det på bosniska! haha men han säger rätt ofta att jag hör det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback