Jag mår dåligt, riktigt dåligt.

Godförmiddag :- för det är la förmiddag nu?
Min kväll igår bestod av tårar x9000000. Ja, en riktigt jobbig kväll faktist. Men iallafall, vaknade vid 10 i 7 idag och var hur trött som helst. Efter en titt i spegeln så märkte jag också att mina ögonlock var jätte svullna. Antar att det var för att jag grät så mycket igår.. Fint var det inte iallafall. Åkte till skolan men var bara där i 3½ timma typ. Mådde inte bra alls så jag åkte hem. Hann träffa Meddi lite innan också... Åkte med Pia hem. Hade tänkt ta bussen men hon åkte förbi och undra om jag skulle med och självklart tackar man inte nej till det. Vart helt slö så det var helt underbart att slippa gå upp för grusbacken. När jag kom la jag mig i mammas och pappa säng lite och kollade på tvn och nu sitter jag här i min säng. Ska snart lägga mig och sova lite tror jag. Har världens huvudvärk så aa.
Men vi hörs senare idag,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback