Jag älskar god mat

Nu har jag varit nere och ätit riktigt go mat. Blev fläskfilé istället för lövbiff men det var lika gott det. Har kollat på repris av desperate housewives nyss, även fast jag redan sätt det, och nu kollar jag på repriset av grey's som jag också redan sätt innan. Igår började jag med en ny design till bloggen. Har tyvärr redan tröttnat på den rosa. Det borde jag ju fattat. Bättre att ha en svart eller vit för det tröttnar man inte lika lätt på :) Så nu är den snart klar. Inte så värsta avancerad men den duger.
Ska snart göra mig i ordning lite eftersom jag ska ta bussen tillbaka till Meddi om några timmar. 2 typ? Tror jag :) Ska kolla på wipe out(?) som börjar idag :D Ser riktigt roligt ut så det ska vi kolla på ;)
Men jag ska fixa de sista på designen nu sen kommer den upp :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback