Iskall

Brr! Hur kallt får det lov att vara ute egentligen? Kom precis hem från Götaplan. Har stått där i 1 timma typ och gissa om jag fryser? Kan knappt skriva på datorn eftersom mina fingrar är så stela. Usch, riktigt kallt ute. Älsklingen var söt på plan iallafall ;) Haha. Ramlade några gånger gjorde han också så har var ju inte ren någonstans. Hade tom lera i ansiktet xd Haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen och mjukna till lite. Sen blir det nog till att fortsätta läsa den engelska boken som jag lånade av Vickan i väntan på att Desperate housewives ska börja. Åh, längtar så :d
Jag kanske skriver efter duschen om jag har tid och lust :)
Kram på er


bild från när vi kolla på fotboll (älsklingen o de) i trollhättan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback