Illamående

Hejsan :)
Nu har jag fixat håret och sminkat klart mig. Eller fixat och fixat kan man ju inte direkt säga att jag har gjort med håret. Plattat de och satt upp de med ett hårband så :p Men klar är jag iallafall.

Jag mår riktigt illa! Och det är då fan inte kul. Vet heller inte varför jag mår dåligt. Har ju ätit lite mat idag så det kan ju inte ha med att jag är hungrig att göra.. Varm är jag också! Hoppas inte jag får feber eller något bara..

Men jag ska stänga av datorn nu och gå ner och ta ett glas vatten. Har inget kompis kvar på mobilen så kan inte skicka sms.. Om det inte är något viktigt då, för jag har runt 80 kr så det håller ju ett tag iallafall. Men påladdning ikväll annars dör jag!

Vi hörs nog ikväll.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback