Hårinpackning behövdes, se efter själva!

Såå! Nu har jag tagit en otroligt skön dusch. Så nu sitter jag här och känner mej superfräsch! Jag tog även inpackning idag. Testade den som jag fick från min pojkväns snälla mamma för ett tag sedan. Det var verkligen nödvändigt med inpackning idag.

Ursäkta den dåliga bilder, var tvungen att skära till den (a)
Eller vad tycker ni själva? Haha, ser ut som ett får i huvudet efter 2 dagar med en bulle på huvudet!
Efter duschen tog jag även en skyddanden spray i håret, även den från Meddis mamma:) Så nu känner jag mig välvårdad! Haha, kan man kalla en människa välvårdad? :o:p Jaja, nu ska jag ner och  vara snäll mot mamma(som för övrigt är på jobbet). Jag ska nämligen ta mig en disk-tur :) Sen blir det lite brunutansol kletning och sen vet jag inte vad som händer mer.

Vi hörs sen :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, en liten pudel :D

2009-03-21 @ 13:47:08
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback