Fy för myggbett!

Ja fyyy! Det är verkligen hemskt med myggbett. Sitter här och har nästan kliat sönder ett! Fick det för 2-3 dagar sen och kliar på det nästan hela tiden. Extra jobbigt är det ju när man ska sova och man börjar klia, då kan man ju verkligen inte sluta heller..

Nu, efter lite mer än 2 timmar har jag druckit upp en burk-cola. Det tog riktigt lång tid, märkte jag nu :o Haha, men tycker inte om att dricka kall cola, utan den ska vara lite små varm.
Kollar på roomservice också och tar det bara lugnt :) Om exakt 1 timma så ska allt släckas ner här :) Haha så ska försöka få med mig älsklingen(sen när han har kommit) ut på en promenad. Alltid kul att se om det är många som släckt :p

Detta får bli sista inlägget för idag för jag ska stänga av datorn nu hade jag tänkt :) Inget mer roligt att kolla ändå, haha. Och jag hoppas på att älsklingen ska komma snart också.

Vi hörs imorgon, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback