Fortfarande huvudvärk..

Hej igen =)
För några timmar sen så fick jag i mig lite mat. Vilket var behövligt! Var verkligen hur hungrig som helst. Och då sitter det ju aldrig fel med fläskfilé, pommes, vitlökssmör och gurka! :) Mumma säger jag bara!
Nu har jag suttit och laddat ner lite musik. Kände att det behövdes eftersom jag knappt har någon musik på mobilen. Eller jo visst har jag det, men de är ju endast gamla låtar :p Sen är det ju bra med nya låtar tills vi ska till fjällen. 6 timmars bilfärd är ju inget man ser fram emot direkt.. Hehe :)

Nu sitter jag här, fortfarande med världens huvudvärk, och kollar på tvn. Gamla avsnitt av Grey's :)
Har verkligen inget att göra och väntar bara på att få åka till älsklingen. Men det blir inte förän vid halv 9 och det är mer än 2 timmar kvar dit :p Men det får gå. Får väl ta mig tid att plugga på tyska läxan sålänge då.

Men nu har jag inget mer att dela med mej av så det får bli något mer inlägg sen senare istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback