Feting förkyld!

Hejhej :)
Det blev inget mer inlägg igår för jag åkte till Edet. Julia och Eve kom och hämtade mej på racer-mopparna och så drog vi till Boström och sen hem till Evepeve :) Käkade lite glass och Eve åt mat. Sen hem till Emelie och var där. Lina kom också efter en stund :) Haha jag och Eve hade jävligt kul iallafall ;) Sen när jag vara hemma så kom älskling hit också :)

Idag vaknade vi tidigt, jag och Meddi. Gick ner och åt en rejäl frukost och sen har vi bara legat och haft det mysigt :) Han gick vid kvart över 10 för han ska ha match :)
Jag ska snart ta en skön dusch hade jag tänkt. Sen får vi se vad som händer idag fram till kl 5 då jag ska åka till Elin :)

Sen har jag blivit sjuk också -.- Förkyld som in i h*lvete! Nyser och snorar hela tiden .. Jobbigt är det. Hoppas jag inte smittar någon av mina underbara kompisar sen bara(a)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback