Faktatexten är klar

Hej igen :)

Nu sitter jag här igen. Eller igen och igen, jag har ju faktist suttit här hela dagen :p Haha. Nä men jag menar mer att jag inte pluggar just nu. Är sjukt glas just nu för jag har precis blivit klar med fakta texten. Den största delen är avklarad! Fast nu kommer ju ifs den svåraste. Och det är att skriva diskussionen. Jag har så sjukt svårt för att förklara vad jag tänker och tycker, hur jag känner. Och det gäller allt. Inte bara uppsatser och skit. Men just nu har det med uppsatsen att göra så ja.. Vad kan man tycka om förintelseläger egentligen? Jovisst tycker jag det är fruktansvärd. Det är det verkligen! Det är ju en början. Men efter det har jag inget att skriva. Men jag får väl försöka antar jag. Lite kommer jag väl ändå på va ;)

Denna dagen har gått så himla fort. Dagen igår gick också riktigt fort. Helt plötsligt är klockan 5 och sen 7. Jaa, tråkig har denna dagen också varit. Det jag har gjort idag är ätit och pluggat. Inte det roligaste man kan göra direkt. Men efter denna veckan så blir det nog rätt lugnt med pluggandet :) Hoppas jag verkligen iallafall!

Men nu hade jag tänkt att kolla lite bloggar och bilddagboken. Vi hörs nog lite senare :) Om 1 timma eller 2.

Kramar på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback