F r e d a g

Hejsan :)
Känns nästan som att man kan skriva godmorgon eftersom det är så tidigt på dagen :p Visst, snart är klockan halv 2 men jag slutade för flera timmar sen :p Skolan har iallafall vart helt okej, inga jobbiga lektioner iallafall som tur är. Skönaste dagen i veckan och det är ju tur att denna dagen inträffar just på en Fredag x)
Kom hem för en stund sen bara. Har vart ute och fyllt på Gräddnos matskål och bytt hennes vatten som hade blivit till is. Är det verkligen så kallt? :s Fast det kanske hände under natten och att det inte har hunnit smälta än bara. Så måste det ju nästan vara :p

Ska iallafall ta det lugnt nu en stund och sen får jag se om jag orkar åka in till Edet och vara med Julia och dom.. Inatt ska vi, jag och älskling, sova hemma hos mej. Äntligen! Det var över en vecka sen nu :p Och det har inte vart ofta vi har sovit här de senaste 4 veckorna :) Hoppas  verkligen att han kommer denna gången!

Vi hörs lite senare när jag har kollat runt lite här ;)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback