F r e d a g

Hejsan :)
Kom hem för ungefär 2 timmar sedan. Alltså klockan 11, väldigt tidigt. Men visst är det skönt att sluta tidigt och det är absolut inte något jag tackar nej till! :)
Första timmen i skolan var inställt, tyskan. Kändes skönt eftersom jag knappt hade pluggat något på läxan :p Fast så svårt var det ändå inte..
Åkte hem med kvart i 11 bussen så var hemma runt 11 ungefär. Kokade en majskolv och käkade den framför mtv. Var riktigt länge sen jag åt majskolv sist och det är ju så otroligt gott! Ett måste är ju verkligen att ha smör till, eller hur? ;)

Men nu ska jag snart fixa iordning mig lite och så.. Ska åka med mamma&pappa och handla i thn vid halv 3 och efter det blir det till att spendera kvällen hemma hos Evepeve med henne, Vickan, Elin och Lina :) Ska bli mysigt. Äta nachogratäng och kolla på film, typ :)

Men vi får väl hörs lite senare då,
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback