En trevlig kväll med väldans trevliga tjejer

Ja, igår så åkte jag med mamma,pappa&lillasyster till trollhättan och handlade lite :) Påväg hem svängde vi in på donken och självklart kunde jag inte låta bli att köpa något, även fast jag skulle äta när jag kom till Eve, så det blev en cheesburgare som slank ner i magen. + det så käkade jag även en magnum påväg hem. När vi kom till Edet så släppte de av mej hos Eve, där Vickan också var. Satt och tjötade och kollade på lite gamla saker Eve hade :p Lina kom också efter en stund :)

När även Elin anlände hemma hos Eve så tog vi på oss ytterkläderna och gick ner till Boström för att handla saker till maten och även lite andra godsaker ;) För mig och Eve blev det gott naturgodis. När köpandet var klart så gick vi upp till Eve igen och började med maten, åt och sen var vi proppmätta allihopa! Sen satt vi och gapskrattade i Eve's kök en stund! Haha, ja. Roligt var ju bara förnamnet av vad vi hade ;)


Efter en stund gick vi till Elin's bror's lägenhet för att kolla på finalen av let's dance. Blev även en del sura miner på en viss person! -.- Så otroligt efterbliven. Och nej, de va ingen av mina fina flickor som dessa sura miner var riktigade imot. Ja, här avslutade vi en rolig kväll och ja, tack för en trevlig kväll tjejer :)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback