En liten snabbis hemma

Hejsan :)
Skolan idag var inte lång alls. Hade nationella i engelska, läs-och hör förståelse, från 8.00 till 11.00 så det gick allt fort. Kändes som det gick jätte bra så vi får väl hoppas på att det verkligen gick bra nu också. Förvånar mig inte om det gick skit dåligt bara för att det kändes som det gick bra. Efter skolan gick jag och Vickan med Julia hem. Vi kollade först lite på andra avenyn och sen på patrik 1.5 , jag tror den hette något sånt iallafall :) Bra film det. Nu är jag hemma och har precis ätit och duschat. Fick bli nudlar och wokade grönsaker. Riktigt gott med guud så starkt!

Men nu måste jag skynda mig för jag ska med 4 bussen igen :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback