Är våren här för att stanna?

Hej alla fina :)
Idag har det vart hur fint väder som helst ute och det gör en verkligen på bra humör. Eller hur? :) Dagen idag har gått ganska fort. Hade syslöjd idag och som jag sa igår så trodde jag att jag skulle bli klar med den idag. Men icke! Fick knappt någon hjälp och hann inte göra mycket alls. Men nästa gång så! Nu har jag bara kvar att sätta på knappen så kan ju inte kalla det mycket iallafall.
På svenska fick vi reda på vad vi fick på nationella, läsförståelse och uppsats skrivningen. Jag gick vg- på båda. Så jag är riktigt stolt! Trodde verkligen inte att jag skulle få vg på läsförståelsen, för det kändes som det gick åt skogen! Men det gick ju allt bra ändå..

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Sen får jag se om jag tar en promenad också. Skulle vart riktigt skönt att komma ut lite nu när det är så fint väder! Men jag är ju inte den som går ut helt själv frivilligt :p Men vi får se hur det blir :)


Nu är maten klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback