Ännu en till video - Danny Saucedo



Haha såg denna video första gången för några år sedan. Detta är Danny's första låt - girl next door. Tycker inte den är speciellt bra, och hans hår? Ja, vad ska man säga. Haha..
Men en liten rolig grej bara. Han är ju något bättre nu iallafall och det är ju ett +


Just nu sitter jag och dricker burk-cola och äter tacoskal som jag dippar i guacamole dipp. Hur gott är inte det då? Riktigt glad är jag  också, för ute lyser solen och det ger en härlig känsla i kroppen! Men ändå så känner jag på mig att snön snart kommer falla igen. Men man får väl hålla tummarna, även fast det inte alltid hjälper :) Nu ska jag iallafall slå på tvn och se om det finns något bra där. Annars blir der musik på högsta volym.
Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback