What is this?


Haha, jag antar att mamma har haft tråkigt, eller så hade hon väl bara allmänt tråkigt? För dekorerat kylskåpet med något slags bambu(?)träd har hon gjort iallafall ;)

Nu ska jag iallafall ta och packa väskan snabbt för jag ska gå ner till bussen om 5 minuter. Ska ju klippa mej, som jag har sagt. Är verkligen skit nervös. HATAR att klippa mej, det finns verkligen inte värre. Men vi får hoppas att det blir bra, ska ju trots allt bara klippa topparna :)
Men vi kanske hörs när jag kommit till älsklingen sen, kramar

Kommentarer
Postat av: AMILIA K

Fin blogg! Spana gärna in min o lämna en söt kommentar efter dig! :)

2009-06-02 @ 18:16:54
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback