Varmt varmt varmt


snygging bild! ;)

Usch va varmt det är i mitt rum!
Jag sitter här med ett glas cola framför datorn. Har fixat till bloggen, haha inte direkt nice men det duger. Detta suger ändå! ;)
Har också hunnit stryka en klänning som jag tänkte ta på mig imorgon när vi åker till Göteborg. Vill ju inte ha på mig något varmt eftersom det ska vara fint väder imorgon också. Ska till Göteborg med Vickan, Eve och Casandra så det blir nog toppen! :) Ska kolla efter en bikini.. Behöver verkligen en ny!

Ska sätta på tvn och lägga mej i sängen nu. Jag måste verkligen vara världens tråkigaste människa. Ligga inne när det är fint väder. Haha!
Men ha det bra.. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback