♥♥♥

Jag har en pojkvän som gör mig lycklig. Han får mig att må bra, varje dag.
Jag behandlade honom inte som han förtjänade att behandlas innan vi blev seriösa med varandra. Jag brydde mej inte om hans känslor för mig. Jag svek honom flera gånger om. Idag vet jag inte vad jag tänkte med just då. Det var ett oerhört stort misstag. Men han stannade kvar. Han stannade kvar och fortsatte visa sin kärlek till mig. Han kämpade för mig. Idag är jag tacksam för det, riktigt tacksam.
Jag har en pojkvän som älskar mig för den jag är. Han älskar mej för den personen som jag är, inte för något annat.
Jag kan bli sur, jag kan bli arg, jag kan bli ledsen, vi kan tjafsa, vi kan bråka. Men han älskar mig fortfarande. Han säger inte att han hatar mig för att vi bråkar, han säger inte taskiga saker till mig.
Att veta att man har någon som alltid finns där är otroligt tryggt. Att veta att vad som än skulle hända så finns han alltid där. Han är min bästa vän. Han är min pojkvän. Jag kan säga alltid till honom, inget hindrar mig från det. Jag litar på honom till 100% och det är viktigt. Ett förhållande där man inte litar på varandra är inget förhållande. Något sånt håller inte. Man måste kunna lita på varandra i ett förhållande. Och det gör jag. Verkligen.
Jag har en pojkvän som jag skulle göra allt för. Det finns inget jag inte skulle göra för honom.
Jag älskar min pojkvän över hela mitt hjärta, han är verkligen allt för mig. Om jag kunde skulle jag ge allt bra i världen till honom. Han förtjänar det bästa. Jag påstår inte att jag är det bästa, verkligen inte. Men vi trivs ihop. Vi är perfekta för varandra. Ingen är perfekt, så inte jag heller. Men jag hoppas att jag kan ge han allt han vill ha och förtjänar.
Jag har en pojkvän som jag inte kan leva utan. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom.
Vi träffas varje dag, åtminstonde ses vi snabbt varje dag. Är det en natt då vi inte sover så saknar jag honom. Ibland rinner tårarna för att jag saknar honom på kvällarna. Desperat? Kalla det va ni vill, jag bryr mej inte. Men jag kan inte leva utan min pojkvän. Det är omöjligt. Han är den som får mina dagar att gå runt. Utan honom hade jag inte orkat något. Han ger mej inspiration, han får mig att kämpa! Utan honom hade jag inte klarat mycket som jag klarat under detta året. Jag har mycket att tacka min pojkvän för.

Jag har en pojkvän jag vill spendera hela mitt liv med. Jag har en pojkvän som jag älskar över hela mitt hjärta och mycket mer.
Älskling, jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig. Det går inte att förklara det på ett bättre sätt. Mina känslor för dig är obeskrivliga.
Det är snart 1 år mellan oss. Kan du förstå hur snabbt tiden går? Det är knappt så jag hinner med. Tiden med dej har varit underbar, och mer underbar tid ska det bli!

Det du sa idag gjorde mej otroligt glad. Jag älskar dej min fina älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback