9A, bästa klassen

Har testat klädern jag ska ha på dagen imorgon på avslutningen. Ska ha ett vanlig vitt linne från Gina, kjolen jag sydde för ett tag sen och mina svarta pumps. När vi hde sytt klart kjolarna, Jag Eve Lina och Sofia, så bestämde vi oss för att ha på oss de på dagen på avslutningen. Så det har ju varit bestämt ett tag :) Blir nog bra!
Har också testat min klänningen och kofta tillsammans + skorna. Koftan var lite för lång tycker jag, men det gör väl inget. Kommer nog inte ha på mej den så mycket ändå. Hoppas bara på att vädret håller i sej då!

Imorgon är det sista dagen som 9A, som Eve sa. Det är sjukt. Helt sjukt! Vi kommer aldrig vara en klass igen, aldrig. Det känns så sorgligt och ledsamt, faktist. Bättre klass hade jag inte kunnat önska mej. Vi har varit så otroligt tighta de 2 senaste åren så det inte är sant. 7an var vi helt splittrade, men 8-9 har varit perfekt!
Hur ofta har vi bråkat? Aldrig. Jag vill inte verka negativ på något sätt eller något sånt, men jämför man med våran klass och med 9B så har vi hållit ihop så otroligt bra. De i den klassen kan bråka för minsta lilla. Vi har aldrig bråkat. Är inte det ett bevis på en bra vänskap? Jo, det tycker jag allt.
Evelina Elin Sofia Lina Madeleine Julia Viktoria, vi kommer aldrig vara en klass igen. Aldrig..

Men hela 9an har varit otroligt bra, och då får vi inte glömma underbara Casandra också :) Och jag har sån tur att gå samma linje, och förhoppningsvis samma klass, som denna sötnosen! Lycklig? Ohja.
Vi har så mycket minnen som alltid kommer att finnas kvar. Jag älskar er och hade det gått så hade jag gärna gått ett extra år med er! Ni är bäst.
Det jag är rädd för är att några av oss kommer att splittras. Eller jag vet att det kommer bli så, och det tycker jag är så otroligt jobbigt och tråkigt.. Men ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, oavsett vad :)

Jag kommer aldrig glömma er, aldrig någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback