Ugly Betty + festis

Ugly Betty går på tvn just nu, så det sitter jag och kollar på. Sitter med en apelsinfestis. Drack ungefär 5-6 stycken igår, haha. Riktigt gott.
Utanför öser regnet ner. Usch! Hoppas på att det är fint väder på Tisdag och på Onsdag iallafall.
På Tisdag ska vi nämligen till Göteborg med klassen. Eller kanske alla 9or? Jag har ingen aning. Vi ska iallafall till något museum eller något. Är inte speciellt intresserad så spelar ingen större roll vart vi ska :p Haha.
På Onsdag, efter lunchen, ska min tyskagrupp till våran tyskalärares/min mentors "sommarstuga". Skulle tydligen beställa tårta och skit och ta med? Haha, överdrivet. Ohja!

Men det var det. Har inte så mycket att säga. Är inte på bra humör heller, trött och tråkig. Men sånt är livet, hoppas ni har det bättre än vad jag har just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback