Trött x100



Haha såg att stylebystars snart kommer få in min klänning i rosa? Tycker inte den va något vidare snygg :) Alldeles för rosa, den skulle vart lite ljusare :) Sen tycker jag stylebystars ljuger rätt mycket. Står att de får in nya varor varje dag? Knappast. De får ju nästan aldrig in nya kläder..

Nu har jag iallafall suttit och kollat på grey's :) Alltid lika bra. Nu ska jag ta och stänga av datorn. Ska tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen lägga mig och sova. Meddi kunde inte kma, förvånar mej inte men ändå. Tråkigt.
Men vi hörs imorgon. Godnatt, kramar :)

Kommentarer
Postat av: salle

den rosa var skit cool :D

2009-06-04 @ 09:09:59
URL: http://salllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback