T o r s d a g

Hejsan :)
Kom hem för ungefär 1 timma sedan.
Skolan har varit hur soft som helst. Åkte till skolan vid 9, sket i lektionen som var matte, var inte med på idrotten, åt pommes på sibylla på rasten, hade vikarie i svenskan och gjorde knappt något, fick gå från tekniken, sket i engelskan. Så riktigt skön har den faktist varit :) Skulle haft vikarie på engelskan, därför jag och Vickan sket i den. Har inget att göra i skolan nu egentligen eftersom betygen är satte och man inte gör något på lektionerna. Nödvändigt att vara där då? Knappast.
Jag och Vickan gick iallafall hem till Emelie en stund. Tog bussen hem kvart över 2 och nu är jag hemma.

Sitter och äter riskaka med ostsmak och dricker vatten. Mumsigt :) Sitter i älsklingen stora, sköna tröja också :) Iskallt på mitt rum! Har täcket över mej också..
Idag händer det inte något alls. Inte ens träffa älsklingen idag :( Usch. Inte träffats så mycket som vi brukar nu de senaste dagarna. Men så är det när han jobbar och har träningar&matcher. Men jag försöker klara mig :) Får träffa han i helgen iallafall, annars dör jag!
Idag ska jag iallafall inte spendera hela min tid framför datorn. Ska försöka komma på något annat att göra. Kanske läsa en engelsk bok? Alltid bra.

Men nu blev detta lite långt. Ni får ha en bra dag, kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback