T o r s d a g

Oj, blev faktist lite förvånad när jag kollade på klockan och såg att den bara var 1. Trodde den var mycket mer :p

Jaja, sitter här framför datorn och gör inte så mycket. Mamma frågade om jag skulle med ut och sola men helt ärligt så orkar jag inte vara ute i värmen. Känner mej inte speciellt bra. Men vi får väl se, kanske lägger mej ute en timma ändå.

Har iallafall lagt in bilderna från kameran nu. Jäkligt mycket bilder, vid 200. Men lägger bara upp några få eftersom jag lovat mina vänner att inte lägga ut hemska bilder eftersom ingen av oss hade på sej smink. Och vissa klarar inte av att visa sej utan det, haha. Men några kommer allt upp :) Fast lite senare när jag orkar.

Nu ska jag iallafall ta och kolla på tvn och lite sånt. Kramar


bilder från havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback