T i s d a g

Tisdag idag. Riktigt tråkig dag i skolan faktist, om man inte räknar med mina underbara vänner som alltid gör mina dagar i skolan :)
Efter skolan gick jag, Eve och Vickan hem till Eve. Åt lite pommes och sen bullar och lite chips. Så nu är jag proppmätt och ska knappast äta något mer nu, då spricker jag väl :)

Ska iallafall ta och hoppa in i duschen nu. Ska ta halv 7 bussen tillbaka till Edet då jag ska ner till älsklingens mamma och klippa mej. Ska bli riktigt skönt att få bort allt slitet!
Men nu måste jag skynda mej, har ändå inget roligt att säga. Bara att jag fick VG på matteprovet jag gjorde igår. Gött :) Också vg- på sammanfattningen av nationella i engelskan, är jag glad eller? Ohja! :)

Men vi hörs, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback