T i s d a g

Hejsan :)
Klockan slog precis 2 och jag är redan hemma. Jag har faktist redan varit hemma i 2 timmar.
Hade ju uppvisning av våren oseriösa dans idag, blev tyvärr bara 1 eftersom datorn krånglade på första. Tappade bort sej, gjorde fel osv. Ingen var perfekt men det blev roligt ändå :) Haha

Tror ni inte jag har blivit förkyld och har sjukt ont i halsen? Perfekt såhär dagen innan avslutningen och avslutnings "balen". Skit kul! -.- Men jag ska inte klaga nu. Får väl göra det bästa av situationen.

Sitter och dricka te, eftersom jag har halsont, och äter lite nudlar. Kollar på tvn samtidigt också :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ni va skit duktiga!:D

2009-06-16 @ 14:50:23
URL: http://n--athalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback