Stina med barn

Godmorgon skulle jag vilja säga :)
Jag kom hem vid ungefär 2 inatt och Meddi kom vid 3. Men jag sov när han kom :)
Imorse vaknade jag vid 9 och kunde inte somna om. Mådde dåligt på alla sätt man kan må dåligt.. Tillslut somnade jag om och vi vaknade sen vid kvart i 2. Hallå? Vet inte hur länge sen det var jag sov så länge senast.
Nu är Meddi och hämtar pizza iallafall. Kycklingpizza till han och vesuvio med kebabsås till mej! Haha, så jäkla hungrig!

Vickan messade mej igår och sa att StinaLee var med barn. Jag blev verkligen helt till mej och sa det till varje kotte jag såg. Det är ju fan helt otroligt.
Man blir så chockad när man har läst en persons blogg hur många månader som helst och sen är den helt plötsligt med barn utan ha skrivit något alls om det? Ja, förvånad är ju bara förnamnet!
Men det är ju självklart jätte roligt för dom :) Lycka till till Stina&bobby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback