SPÖREGN


Stod nere i köket
och diskade förut. Ja, det var faktist det jag behövde göra för att få stanna hemma idag ;) Haha! Men att diska lite disk är ju inte speciellt jobbigt?
Iallafall, när jag stod nere i köket och diskade, som jag sa, så såg jag att en kille/man höll på att klippa gräset här på gården. Tänkte inte mer på det och sen helt plötsligt hör jag världens ljud och kollar ute då det SPÖregnar ute. Haha, jag lovar det verkligen öste ner. Tyckte så himla synd om killen som höll på att klippa gräset. Men han försvann fort därifrån. Antar att han inte ville vara ute i regnet och klippa gräset? ;)

Nu sitter jag iallafall i sängen igen. Har duschat, diskat och ätit några små tuggor på kladdkakan som var kvar från igår. Idag var den verkligen perfekt!
Ska ta och sätta på tvn och lägga mej i sängen och ta det lugnt. Finns inte så mycket att göra när man är hemma helt själv, speciellt inte såhär tidigt.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Så tråkigt med regn :(

2009-06-05 @ 21:02:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback