Sömn och mat

Hejsan :)
Nu har jag fått mig lite sömn och även mat i magen. Men det känns ändå inte bättre i huvudet.. Usch!
Men min dag har iallafall varit någorlunda bra. Meddi skjutsade mej till skolan idag innan han åkte och tränade ;) Gött att slippa gå! Åkte buss till Göteborg. På universeum så fick vi frågor som vi skulle svara på så det var ju rätt lugnt ändå.. Sen fikade vi och satt och snackade i ungefär 2 timmar innan vi åkte hem. Höll på att dö på bussen hem pga huvudvärken. Men som tur var så släppte de av mej där jag bor, så jag slapp ta bussen tillbaka. Skönt.

Nu har jag som sagt kollat på tv, sovit och ätit. Ska snart fixa iordning mig lite för jag ser förjävlig ut. Ska nämligen på älsklingens fotbolls match nu kl 7 med Evelina! :) Skönt att komma ut lite, måste verkligen det.

Men vi hörs senare, kommer hem efter matchen för älsklingen sover här idag :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback