S ö n d a g

Hejsan :)
Söndag idag och det suger faktist lite.
Vaknade med älsklingen idag. Så mysigt! Åt frukost och sen åkte han för han skulle iväg och jobba.
Jag har sån otroligt mensvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Så jäkla jobbigt. Varför har vi tjejer fått allt för? Det är inte rättvist ju, haha.
Har iallafall varit nere och ätit lite mat nyss. Färskpotatis, fläskfile, sås och sallad. Riktigt gott!

Idag händer det inget alls. Ska bara vara hemma och tycka synd om mig själv. Älsklingen kanske kommer ikväll. Men känner jag han rätt så gör han inte det :)
Vi hörs lite senare, har inte ens kollat igenom alla bloggar som jag brukar göra.

Kommentarer
Postat av: Leia

Söndagar brukar vara rätt trista. =)

Kram

2009-06-07 @ 14:36:24
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback