S ö n d a g - vi ses!

Hejsan :)
Somnade rätt sent igår. Var verkligen inte trött, eller jo, innan jag skulle lägga mej var jag trött! Men inte när jag väl skulle somna. Menmen.

Idag när jag vaknade så tog jag en dusch. Sen kom älsklingen hit, vi bestämde igår att han skulle komma hit och äta frukost med mej eftersom vi inte hinner träffas innan jag åker idag :)
Han hade köpt med sej nybakad baguett, räksallad, pucko(drickan) och bullar. Så söt är han! Riktigt god frukost för övrigt. Sen låg vi i sängen och myste lite innan han åkte och jag skulle ner till bussen.

Tog bussen halv 12 upp till thn med Vickan och Eve. Jag fick med mej en klänning från Gina och ett armband från ur&penn. Rea typ över allt. Klänningen kostade 99kr (199 egentligen) och armbandet kostade 35kr(69 egentligen). Alltså hur billigt som helst.

Kom precis hem och har vart ute och klappat lite på den nya kaninen. Som förövrigt har världens tråkigaste namn. Emma.. Min lillasyster sa att hon skulle bestämma så ja.

Nu ska jag ta och packa det sista och sen kör pappa fram mej och så ska jag möta de andra. Vi ska handla mat för de dagar vi ska vara borta. Sen åker vi :)
Hörs när jag kommer hem på Onsdag. Jag kommer saknar Meddi som in i bomben men då har jag något bra att se fram emot när jag kommer hem :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback