S ö n d a g

Hejsanhejsan :)
Blev inte något inlägg överhuvudtaget igår. Jag åkte nämligen till Göteborg igår med Vickan&Eve. Fick köpte mej ett par shorts och en kortärmad kofta typ(?) på rean och en tunika typ :) Allt gick i rosa, haha. Men varför klaga, jag har ju knappt något som är rosa så :) Vi tog 10över5 bussen hem och jag åkte direkt till Edet. Vi mötte upp Emelie och gick och köpte jordgubbar och glass som vi sen åt ute hemma hos Eve. Satt ute och åt en massa jordgubbar och glass ett bra tag och sen gick vi in och kollade på en film. Riktigt bra. Sen tog vi oss en liten promenad ner till Edet och sen tillbaka. Då satte vi oss ute igen och åt smörgåsrån och hade det mysigt :) Jag och Emelie gick hem vid halv 12 och då gick jag till Meddi.
Riktigt jobbig kväll..
Vaknade idag och låg i sängen länge. Sen åt vi frukost och myste innan han körde hem mej :)

Har legat ute och solat en liten stund och nu ska jag fixa mig lite (läs ta på mig) för jag ska iväg och bada med Sofia&Salle:) Första doppet iår blir det för min del! :D Haha.

Ha en härlig dag, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback