S ö n d a g

Hejsan :)
Jag kom hem för ungefär 1 timma sedan. Tog bussen hem kvar i 6. Skulle egentligen stannat hos Meddi hela dagen men eftersom jag var tvungen att åka hem och hämta kläder till våran aktivitetsdag imorgon så fick jag åka hem imellan :)

Jag och Meddi bestämde oss för att äta något gott förut. Så vi ringde och beställde pizza, som jag redan skrivit, och så tog han cyklen och hämtade de ;) Satte oss ute vid bordet och åt. Jättemysigt :)

Nu är jag iallafall hemma som sagt. Har världens huvudvärk så jag sitter här med ett stort glas vatten och en capri-sonne - orange. Måste få i mej massa vätska känner jag!

Men nu ska jag fixa lite saker, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback