Ryrsjön, Borydsjön osv

God kväll mina kära ;)
Har inte blivit så mycket skrivet idag, menmen. Cyklade ner till sjön med Sofia förut. Låg på bryggan och stekte och sen kom Salle. Vi käkade lite popcorn, pringles och choklad. Haha hamburgare av de gjorde vi också ;) Älsklingen kom en liten stund också :)
Efter de cyklade vi hem och lämnade cyklarna och tog mopparna till Borydsjön där jag tog första toppet för iår ;) Gött var det faktist, fast lite kallt. Sen har vi bara vart ute, vart på pizzerian, hos Rasmus och lite så.

Kom precis hem och väntar på Meddi nu :)
Imorgon blir det havet med en del människor, vi blir väl runt 13st skulle jag tro :) Mysigt! Sola och bada hela dagen, inte dåligt. Så imorgon blir det heller inte så mycket skrivet skulle jag tro.
Sitter ju inte frivilligt inne när det är fint väder ute.

Men ha det bra, ska ta och lägga mej och vänta på Meddi nu :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback