Riktigt tv-kväll

Gossip Girl kunde inte ha slutat bättre :)
Det har blivit en riktigt tv kväll. Desperate housewives, Grey's, my new BFF och GossipGirl. Haha blir säkert något mer ;) Men så är det när man har massa program man vill se på. Men jag va värre förr. Det märker vi när jag får tillbaka en "bok" som vi gjorde om oss själva i 7an. Där hade jag skrivit upp alla program jag kollade på :p Säkert över 15-20, haha.

Har precis ätit lite kaka som mamma hade bakat. Sjukt god.
Jag ska ta och städa bort lite saker på rummet och sen ska jag ta och lägga mej i sängen faktist. Orkar inte sitta vid datorn. Meddi kommer inte hit heller, som jag visst, så kommer få vara själv ikväll. Skit kul! Eller inte..

Men nu ska jag gå, ha en bra kväll. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback