O n s d a g

Hejsan :)
Onsdag idag och det har varit en superbra dag. Efter första lektionen, som var Svenska, kompleterade jag och Sofia kemi. Sofia hade inte läst på så stackarn satt nästan helt tyst ;) Haha! Men det gick allt bra :)
Idag har jag även fått reda på att jag höjer mej i 3 ämnen som jag inte visste om jag skulle höja mig i eller inte. Höjde mej bland annat i matte. Det hade jag aldrig trott, aldrig! Är verkligen superglad :)

Efter skolan åkte jag, Sofia och Casandra til Lina där även Eve var. Började på en dans som vi ska göra på avslutningen.. Men va inte rädda, den ska inte vara seriös. Jag suger ju verkligen på att dansa så det är väl tur det, haha! :)

Nu är jag hemma och har precis ätit lite mat. Spagetti och köttfärssås typ. Sjukt gott! Ingen kan göra godare pasta+köttfärssås än min pappa, mumsigt! Ska kolla lite bloggar osv nu.
Angående löshåret som jag vann så får jag inget svart från Ellinorak på varken mail eller kommentar på hennes blogg så jag har ingen aning om hur det blir med det.. Men det löser väl sej på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback