O n s d a g

Hejsan :)

Det blev inte så mycket uppdatering igår. Jag åkte med mamma&pappa ner till Götaplan för att kolla på älsklingens match. Mötte upp Eve och kollade på matchen. Blev även en korv var och dricka :) Mumsigt. Machen blev 0-0 och den var inte bra överhuvud taget. Flera som skadade sig så det kom 2 ambulanser osv.
Efter matchen åkte jag, mamma&pappa och köpte pizza och sen kom älsklingen till mig :)

Idag åkte jag till skolan vid halv 9 med älsklingen. Blev klar med min nässäsär idag på slöjden. Riktigt skönt! Fick även reda på att jag fick mvg i slöjden och tyskan. Gissa om jag blev glad? :)
Efter skolan gick vi till Boström och köpte choklad. Köpte först en "sommar", ni vet den med jordgubbar i?, men gick in och bytte den direkt. Hade värst förhoppningarna på den eftersom den låter så god och alla sagt att den är det. Tyckte verkligen inte den var god. Så jag bytte till en Amigo istället :)
Sen gick jag, Eve, Sofia, Casandra och Lina hem till Lina och övade på dansen som vi ska uppträda med på tisdag. Fyfan va bra det kommer bli! :D
Nu är jag iallafall hemma, pappa kom och hämtade mej och Sofia. Har ätit lite mat och ska snart lägga mej i sängen och vila en stund. Känner mej inte helt bra. Huvudvärk och allt.. Usch!

Men ni får ha den bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback