Mina betyg

Jag tog fram mina betyg sen första terminen i 8an.
Mina första betyg, HT 07, låg på 125 poäng. Då hade jag 2 IG och 1 VG, resten G. Det var också 3 ämnen som vi inte hade börjat ha då.
Betygen efter det, VT 08, så låg mina poäng på 160. Jag hade då två IG och 4 VG, resten G. När jag fick dessa betygen så var jag riktigt nöjd. Jag hade då höjt mej med 35p. Det kändes som att jag inte skulle kunna höja mej mer något alls efter detta betyget.
De senaste betygen(de innan de vi får nu i slutet), HT 08, så hade jag 195p. Jag hade då höjt mej 35p, igen. Jag hade 2 MVG, 3 VG och 1 IG, resten G. Jag kände mej verkligen jätte nöjd med mina poäng. Förutom att jag hade sänkt mej i engelskan..

Jag kände att jag kunde bättre, jag ville bättre. Så jag satsade ännu bättre denna terminen som har varit nu. Jag bestämde mej ju för att välja frisör-linjen och där behöver man lite högre poäng.
Denna terminen, HT 09, slutar jag på minst 265p. Det slutar med 5 MVG, 10 VG och 2 G, möjligtvis 3 G. Det får jag se på onsdag. Jag är så sjukt stolt över mina betyg. Riktigt jävla stolt. Och ja, det är OK att vara stolt över sig själv. Jag trodde inte jag skulle klara att höja mig så mycket, men jag höjer mej med minst 70p och det tycker jag personligen är sjukt bra.

JAG ÄR STOLT!

Kommentarer
Postat av: mikaelasahlen

omg, de va inte dåligt poäng de inte!

inte konstigt att du är stolt :O!

jag hade grinat om ja fick så mycket :D

2009-06-13 @ 13:14:04
URL: http://salllle.blogg.se/
Postat av: Sv: mikaelasahlen

haha tycker ändå de är rätt bra om man tänker med vad jag började med för poäng :) men kämpar man så kan man! ;)

2009-06-13 @ 15:00:24
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback