Min familje/bil- dag

Hejsan! :)
Vilken dag säger jag bara! En riktigt familje-dag för min del.
Min dag började med att jag var super trött när vi satt på fiket och käkade frukost. Efter det kom pappa&mamma och hämtade mej och så åkte vi till Henån/Orust. Kollade i någon affär och sen fikade vi.
Efter det åkte vi till torp och kollade. Fick med mej en axelbandslös bh, ett linne och örhängen till avslutningen. Sen åkte vi vidare till Trollhättan/Överby och kollade där också. Där köpte jag skor till avslutningen. Lite höga kanske men riktigt snygga :) Sen åt vi mat på Donken, göttgött. Sen vidare till Vänersborg och hämtade lillasyster som hade badat. Sen till Edet och hämtade upp bror och sen vidare till Ullared. En riktigt bil-dag alltså!
På Ullared köpte jag 2 tunikor, en kofta, 3par trosor, ett skärp, en parfym och lösögonfransar till avslutningen. Tuggummi och lite godis hängde med i påsen också :)

Nu är jag hemma och är hur trött som helst. Men det är väl kanske inte så konstigt efter en sån här dag? Puh. Sitter och kollar på en film som går på 5an. Ska nog lägga mej i sängen och kolla på den snart. Orkar inte sitta vid datorn och luffa.
Hoppas ni haft en bra dag iallafall :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback