M å n d a g

Har inte haft någon lust över huvudtaget att skriva idag. Har inte hänt ett skit. Bara legat hemma i sängen, kollat på tv och städat rummet. Är varm som jag vet inte vad.. Känner mej sjuk, men ska inte bli det! Verkligen inte.

Imorgon ska min klass till Göteborg. Kolla på något, hade fått erbjudande från kommunen tror jag? Haha, jaja. Bättre än att vara i skolan. Hoppas bara jag inte har mensvärk imorgon!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Behöver verkligen duscha mitt äckliga hår. Äckligt hår efter bara 1 dag är vad jag får, verkligen inte roligt.. Men vad ska man göra!

Får se om jag åker till Meddi ikväll. Han skulle höra av sej när han hade arbetat klart. Hoppas man blir klar tidigt för jag vill inte sova själv inatt igen.
Ha en bra kväll, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback