M å n d a g

Hejsan :)
I skolan idag så var det ju aktivitetsdag och vi var utklädda till "PJ", haha. Ni vet vad jag menar!
Det var la sådär, ganska varmt och långtråkigt, men en del saker va roliga :)

Efter det dansade vi i aulan, Jag Eve Lina Casandra och Sofi. Kommer nog bli toppen, haha.

Nu är jag hemma och har varit det ett bra tag. Har kollt på topmodel, ätit och suttit vid datorn. Vattnet är avstängt här och bor och det är så otroligt störande! Men som tur är så kommer det tillbak till kl 8. Haha för jag behöver duscha :)
Men nu ska jag lägga mej i sängen och ta det lugnt. Är sjukt trött.
Försöker gå in mina skor till avslutningen också. Går la ok. Får se om jag kommer se ut som en babian när jag går.

Men vi hörs så, bilder från idag kommer senare. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback